lørdag den 26. juni 2010

Afslutning, begyndelse og forberedelse

så sluttede skoleåret også for mig.

Jeg havde sidste skoledag igår på min skole og overnattede der så til idag hvor jeg blev hentet af min storebror og kørt til mit nye hjem i århus.

Sidste skoledag. Selvom det endeligt er en lidt sørgelig havde vi det sjovt. vi havde udstilling med alt vi har lavet i dette skole år, det vil sige mine malerier for mit vedkommende, opvisning/modeshow hvor alle linjerne fra skolen havde noget med som de havde lavet på linjen. Hele vores show blev i øvrigt optaget af et filmhold, en tyk mand, og bliver sendt i tv til min skoles 100års jubilæum.
Jeg gik sammen med Louise fra mit hold og vi gik med to pap ændre hun havde lavet og malet, da alle mine ting var for store til at havde med. Jeg skulle oprindeligt havde cyklet på en lille 3hjulet grønmalet cykel som jeg og to fra animation havde malet sammen men det viste sig under prøverne at jeg slet ikke kunne cykle på den så jeg endte altså med at stå og lave en lille improviseret dans med min veninde der midt på scenen.
Vi lavede opvisningen to gange og det gik endeligt fint nok. Der var lidt problemer med tøjskiftet ude bag ved så der var nogle der gik flere gange på scenen, vi skulle alle gå to gange frem og tilbage der oppe, inden de næste kom ud og reddet dem ned.
Under og før blev der indtaget store mægter vand fra papæsker, det var første gang flere af os havde set den ud gave af købe vand, og snakket.
efter den sidste opvisning gik vi alle ned i spisesalen og spiste muffens, slik og frugt, kirsebær! ^.^ , hvor vores forstander bagefter holdt tale og så fik vi alle en lille smykke nål dims inden vi sluttede af.
omkring da klokken var ved at være 18 var jeg så næsten den eneste tilbage på min skole. der var ud over mig kun Andres som ikke skulle hjem før på ondsdag. Jeg ved ikke helt hvorfor men selvom det var den sidste dag var jeg som sådan ikke ked af det, det er jeg stadig ikke, jeg var bare i sådan et lidt underligt humør. en bladning af trist ligeglad og spændt på det nye.

Men så. langt om længe kom så den lørdag jeg har ventet så længe på. min storebror kom og hentede mig ved 10 tiden efter jeg havde siddet i to lange timer og stirret på min mobil for at se hvornår han ringede og sagde de var der. Vi fik med nød og næppe alting smidt ind i bilen og så gik det ellers imod Århus med min bror hans kone deres søn og mig i Pandaen. Jeg sad klemt fast med min ene taske imellem benene, oven på benene, og en pose med billeder og den slags på skødet, hvilket gjorder at mine ben sov hele vejen fra odnese og så til jeg steg ud klokken 12.37 ved mit kollegie.
Vi fik slæbt det hele ind og så forsøgte jeg i ca ½time at finde nummeret til den mand jeg skulle købe en kat af men måtte opgive. så desværre fik jeg ikke min killing men forhåbenligt finder jeg en anden lille rød skønhed.
Deretfer smed mine venner og jeg os i sofaen og lavede ikke rigtig noget før vores fire veninde skrev og tiggede om at blive hentet. så kørte Dinja afsted i bussen for at hente hende. så nu sidder vi alle fire samlet. eller jeg ligger uden for at de sidder inde i sofaen men detaljer.


Men ud over alt dette her som endeligt burde være nok at fylde hovedet med, jeg bøvler stadig med min hf og skal havde det ordnet, så har jeg også snakket med min veninde Anna om at rejse til japan her til April næste år. vi skal der ned fire og vi håber det bliver hende, hendes storesøster, Nina og jeg. Vi har planlagt to uger i tokyo med non stop hygge, shopping og oplevelser.
jeg har længe gerne ville afsted da jeg elsker japan og har planer om at skulle der ned og arbejde en gang i fremtiden. så nu må tiden godt flyve afsted med skønne oplevelser med mine venner massere læring på hf og så forhåbenligt går månederne hurtigt så vi kan komme ned og shoppe alt det skønne tøj vi alle gå og drømmer om.

åm tekrøm eræv dem rej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar