onsdag den 30. juni 2010

følser i oprør

Tja som titlen siger har jeg problemer med mine følser.
Er på det sidste er jeg gået hen og er blevet utroligt forelsket i en af mine bedste venner. problemer er så at jeg bor sammen med ham, hans eks, som er en meget god veninde og som han stadig er vild med, og så med vores fælles veninde.
Jeg har af åbenlysne grunde ikek fortalt ham om mine følser og jeg har ingen planer om det da han så sent som idag snakkede om at "hvis de nogle sinde skulle giftes" da vi snakkede om en artikkel om homoseksuelle vielser i kirken.
før havde jeg ikke tænkt mig at sige noget til ham før ejg havde tabt mig og min krop var mere tilfredsstillende for mig selv og jeg derved ville ahvde mere selvtillid. men nu tro ejg slet ikke jeg siger det.
Det er bare hårdt at bo sammen med dem. de har slået op men min veninde får stadig al den nærhed og berøring af ham som hun vil havde. hun putter med ham i sofaen de sover sammen hun kysser på ham og alt muligt. jeg forsøger til dagligt at undertrykke mine følser og det virker men nogle gange bliver det bare for meget at se på.
derfor har jeg planer om at finde mig en kæreste, desværre er jeg alt for kræsen.

Listen:
Han/hun skal være den dominerende og den der tage det første skridt.
han/hun skal acceptere at jeg er transseksuel men stadig har et meget piget sind.
Han/hun skal acceptere og gerne kunne lide mine stilarter, lolita visuel kei og den slags.

ja det er vel endeligt det hele men tro mig at finde de 3 ting i en person når man er en smule genert og tilbegaholdene som person er nærmest umuligt. Jeg har ingen ide om hvor jeg kan finde min drømme fyr/pige.

nogle der kender en eller anden eller flere i århus eller sådan noget?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar