onsdag den 23. juni 2010

uh første blog..uuuuh

Første blog ^.^

okay dette her er så første gang jeg bare forsøger mig med en blog.
den kommer til at være på det femøse danske sprog ind til jeg har lært at skrive engelsk.

Lidt om mig nu det er den første:
Jeg er født i 1991 og er født i en krop af det forkerte køn. altså jeg er transseksuel.
Jeg er dybt betaget af Japan, kultur,mad,kunst,fashion. Dog er manga ikke lige mig det meste af tiden.
Jeg skal til at tage hf på vuc i århus.
Jeg flytter til århus her på århus hvor jeg skal bo sammen med mine 3 bedste venner.
Jeg har en forkærlighed for Lolita, røde katte, j-rock og Ramen.


jeg har igennem hele mit liv haft et vægt problem som jeg ikke har kunne komme til livs, derfor har jeg blandt andet lavet denne blog sådan så jeg kan skrive her inde om hvordan det går og på den måde forhåbenligt holde mig selv fast på det og ikke falde i.
jeg håber på at opdagtere på daglig basis omkring dagen der er gået og hvordan mit vægttab går.

Dagens tanker
Jeg har igennem den sidste lange tid gået med nogle problemer fordi jeg virkeligt mangler folk der forstår mig og ikke er dømmende overfor mig. Da jeg betragter mig selv som en dreng og ønsker at andre også skal det kan det være ufatteligt svært at forklare folk hvorfor det er man godt stadig kan lide lolita kjoler og kan finde på at klæde sig i det. Jeg forstår naturligvis godt folk og at de kan havde svært ved at forstå det men det der er med det er jo at det ikke er som en hverdags stil jeg vil havde det. vi snakker at tage det på en dag til et træf eller mødes med nogle venner for sjov i parken og tage billeder. For mig er det ikke noget problem at gøre den slags og jeg kan somme tider bare ikke forstå hvorfor folk ikke kan forstå det. endeligt er det ikke et problem for mig at folk ikke forstår det for folks mening betyder ikke så meget for mig, men det er et problem for mig at mine venner ikke kan forstå det. De prøver virkeligt det gør de men jeg kan bare se på dem at de ikke forstår det og jeg syns bare ikke det kan være rigtigt at jeg skal skamme mig over en del af mig selv.
Jeg mangler virkeligt en ven at snakke om det med. En der er tæt på mig og som jeg kan mødes med i Århus og hænge ud med og sådan.





Gabriel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar