torsdag den 26. august 2010

ny hårfarver

jeg farvede mit hår for et stykke tid siden. Jeg farvede det på det tidspunkt let grønt men fortryd det hurtigt og farvede det sort med en enkel stribe af grønt. Jeg havde købt to hårfarver, en grøn og en blå, og da det meste af den grønne næsten er væk er jeg nu gået i gang med at putte blå i i stedet så min grønne lok af hår bliver mere og mere blå.
Den blå jeg valgte er virkeligt blå men på grund af den grønne farve der ligger under har den fået den mest fantastiske blågrønne farve. desværre kan man måske sige bliver den emre og mere blå hver gang jeg farver det så farven ender nok snart med at blive helt og aldeles blå. måske når jeg har fået farvet det to gange mere.

nå ja. jeg er begyndt på hf. virkeligt fedt. det er en rigtig god klasse. 20 drenge og 7 piger. folk er flinke men vi kender jo ikke hinanden så godt endnu men det komemr jo nok. Er lidt bag ud i lektierne men ellers så tro jeg at jeg klare mig meget godt. Syns lærerne er gode og ved en masse selvom jeg ikke er den store fan af min billedekunst lærer men det er måske også fordi jeg har brugt et år på at havde om kunst og et halvtår inden med kunsthistorie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar