lørdag den 14. august 2010

nyt

okay. som folk måske husker fra mit sidste indlæg så var det meget.. barnligt oprørsk forkælet og så videre.
alt det skyldes en forvirret periode i mit liv men jeg kan glæde folk med at sige jeg er faldet til ro igen og har fundet mig selv.
Jeg bor stadig hos mine 3 venner selvom jeg stadig må indrømme at jeg ville fortrække at flytte for mig selv men nu må vi se. hvis denne måned går godt kan det være jeg bliver. jeg vil i hvert flad give det en chance.

jeg har også valgt hvad jeg håber at cosplaye til j-popcon. jeg ved ikke om nogle af jer kender serien men det er Kaoru fra Hoshi no yakata. jeg tro dog jeg vælger at lave ham i sort i stedet for lyselilla med lilla hår. det kommer dog an på om jeg taber mig inden j-pop for som kroppen ser ud lige nu tropper jeg bestemt ikke op i det cosplay, da det er en smule bart.
jeg leder derfor også efter en god måde at formindske mit bryst til da tøjet er bart på ryggen og en smule i siderne så det ville ikke være godt med forbindinger. nogle ideer? skriv endeligt i kommentarene.

Jeg har desuden kommet frem til at jeg vil oprette mig en ny blog hvor jeg vil snakke om mit forhold til mode og de stilarter mærker og så videre som påvirker mig og som interessere mig når det kommer til tøj. Jeg vil dog stadig havde denne her som jeg opdatere en gang imellem ( som jeg gør i forvejen) hvis jeg har noget at glæde internettestbrugere med som ikke er mode relateret.

Jeg tro nogle lunde det er hvad jeg har idag. kig ind på min nye blog. ejg smider et link op med den senere.

The Dark Lord Of The Cookig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar